miercuri, 22 decembrie 2010

O PASIUNE VECHE, UN NOU INCEPUT!

   Am un sentiment de frica, de necunoscut, cum nu am mai avut de multa vreme, am stat si m-am gandit mult la acest blog, sa-l fac, sa nu-l fac?...ce am de oferit?...cu ce pot sa fiu de folos persoanelor care ma citesc?...de ce il fac?...pt.cine il fac? etc....sunt intrebari care-mi trec prin minte si la care inca nu le-am gasit un raspuns. Dar totusi mi-am facut curaj si am zis: GATA!!! STOP!!! - imi doresc acest blog si trebuie sa-i dau start.
    Azi am avut si o surpriza, la care sincera sa fiu nu ma asteptam(cu toate ca speram), am castigat premiul special la giveaway-ul de Revelion, al Cameliei, ii multumesc din suflet inca o data, asta a fost al 3-lea impuls care m-a facut sa am curaj sa dau start acestui blog.

    Al 2-lea impuls a fost cel al Adelei care s-a gandit sa faca o scrisoare deschisa pt. noi cele care nu avem curajul sa ne facem un blog, un loc al nostru. M-a impresionat mult gestul ei, si ii multumesc pe aceasta cale.
    Iar primul impuls, sau mai bine spus prima scanteie, prima dorinta de a avea un blog a fost cand din intamplare am gasit un review despre produsele NYX(ador aceasta firma si cautam orice informatie legata de ea) pe blog-ul lui Koko. A fost woow, prima mea intrare in aceasta blogosfera, sincer nici nu-mi imaginam ca exista aceasta lume, o lume care impartaseste aceiasi pasiune ca si mine: MAKE-UP-ul. Din clipa aceea mi-am dorit sa am un loc in aceasta lume, doar ca vazand cata munca si daruire se depune, nu ma simteam pregatita, nici acum nu sunt foarte convinsa ca voi face fata, dar totusi, sper...
   Multumesc fetelor!!!
   Destul cu vorbaria, e defect profesional, ce sa-i faci :), sper ca totul sa fie ok si sa nu dezamagesc, sa nu ma dezamagesc.

3 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...