joi, 24 martie 2011

O noua extragere! - My first giveaway

   Timpul alocat pentru validarea castigatoarelor a trecut. Din pacate prima extrasa, Camelia Andrasescu, nu mi-a trimis mail-ul cu adresa de livrare, in intervalul de 48 ore. 
   Sincer chiar nu inteleg, cum poti sa te inscrii la un giveaway si apoi sa nu mai treci sa vezi daca ai castigat sau nu. Nu dejaba am pus validarea in 48 de ore...pentru ca puteam sa cer mail-urile voastre si sa va anunt eu, dar chiar asta am vrut sa vad, cine ma mai "citeste" dupa giveaway....Pacat!
   Astfel voi face o noua extragere...sper ca de data asta sa fie cu noroc, si sa-l castige cine chiar merita...
 
   Castigatoarea este...Gabrielle Boutique!
           Felicitariiii!!!


   Regula ramane aceiasi, astept mail in 48 ore, cu adresa unde sa-ti livrez premiul.


Kisses, 
    Simona

19 comentarii:

  1. Scuza-ma dar am fost plecata la un training la Bucuresti si abia acum am din nou acces la mail.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi pare rau! daca primeam mesajul cu 2 ore in urma, era altceva...acum am anuntat o alta castigatoare, si nu ar fi corect fata de ea:(

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e nici o problema ,vreau doar sa stii ca nu sunt neserioasa...

    RăspundețiȘtergere
  4. Poate data viitoare ai mai mult noroc, organizez curand un giveaway pentru follow-erii activi, eu te astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, nu-mi vine sa cred...am castigaat?
    Multumesc mult mult de tot Simi, o sa-ti trimit imediat mail. M-ai facut happy happy :*
    M-am uitat de mai multe ori sa vad daca sunt chiar eu :)))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. ha ha,...asa da 'urmaritoare" :))...chiar ti-am citit inscrierea si ziceai ca nu ai incredere in random, dar nu cred ca este vb. de random ce de noroc:).Felicitari! Vineri trimit coletele. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Nu, nu spuneam ca nu am incredere in random, spuneam ca random nu ma iubeste. Dar se pare ca de data aceasta a tinut si cu mine.
    Multumesc inca o data, te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult, Chatte's World of Colours :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari,sa te bucuri de premiu!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bucuroasa sunt pentru Gabriella:) nu stiu de ce dar chiar imi pare bine ca ea a avut sansa sa castige.aseara a iubit-o random pentru ca e ziua ei:)
    te pup simi

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey, trebuie sa rectific comentariul de mai sus legat de random. Din cauza oboselii, nu l-am pus pe "si" unde trebuie (a se vedea la ce ora am scris comentariul :))) )
    Corect era "Dar se pare ca si de data aceasta a tinut cu mine", pentru ca tot cu random, am castigat pentru prima data pe blogul Lianei. La tine este a doua oara cand castig. Am spus ca random nu prea ma iubeste, dar se pare ca totusi m-am inselat si trebuie sa imi retrag cuvintele :)
    Merci inca o data, Simi! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Cupcake si Ana Maria P., multumesc mult! Va pup

    RăspundețiȘtergere
  13. ghinionul unuia norocul altuia, ce sa-i faci..
    Sa le folosesti cu placere Gabi.

    RăspundețiȘtergere
  14. hey! ai un tag de la mine aici: http://make-upbydina.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  15. @waka si miha.ela, va multumesc frumos!
    Dragonfly, multumesc, felicitari si tie! Amandoua am castigat premii frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna Simi.Ai un tag de la mine:*
    http://alinabarbumake-up.blogspot.com/2011/03/tagversatile-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...