miercuri, 1 iunie 2011

Joico K-PAK Reconstruct vs. Wella SP Repair Conditioner

   Hello girls!
   De ceva vreme imi tot propun sa va vorbesc despre doua produse destinate "podoabei" capilare, dar nu stiam cum sa fac:). Azi mi-a venit ideea sa fac o comparatie intre ele...avand in vedere ca ambele se vor a face cam acelasi lucru.
   V-am mai povestit problemele mele cu parul...dupa sarcina mi-a cazut foarte mult, lipsa stralucirii, volum redus etc., iar in urma cu ceva timp am inceput un program intens de restructurare, ca sa zic asa.
   Am incercat tot felul de produse, de la sampoane pana la seruri, dar nu chestii foarte costisitoare, ci ceea ce se gaseste prin magazinele obisnuite. Rezultatele din pacate s-au lasat asteptate.
   Mi-am zis ca asa nu se mai poate si trebuie sa fac ceva mai "profesional"...in urma unor recomandari mi-am cumparat Wella SP Repair Conditioner.

   Descrierea produsului- este un tratament-crema restructurant, expres pentru imbunatatirea structurii parului uscat, degradat. Repara zonele poroase, hraneste structura parului, protejeaza eficient impotriva influentelor externe. Ofera parului suplete si regenereaza eficient in numai 30 de secunde. Are un parfum fructal extrem de elegant.
   Parerea mea - Produsul se aplica dupa samponarea si stergerea parului cu un prosop, si se lasa sa actioneze 30 sec, dupa care se clateste temeinic.
   Toate bune si frumoase pana aici...nu stiu cum rectioneaza parul vostru, dar la mine atunci cand aplic o masca sau un balsam, parul devine matasos si usor de pieptanat. De data asta nu s-a intamplat asa...am pus produsul pe par dar nu mi l-a descurcat, nici nu-l simteam in par, fiind nevoita sa aplic o cantitate considerabila. Dupa vreo 10 minute de stat, am vazut o oarecare imbunatatire...si parca parul a devenit mai moale dar nicidecum ceea ce ma asteptam eu. Mi-am uscat parul, si am sperat ca macar atunci sa vad ceva efect miraculos...dar nu a fost sa fie. Singurele rezultate au fost ca parul era mai aspru(poate pentru cine are parul foarte moale, acest produs este benefic), rebel, senzatia aia de par greu, nici vorba de"suplu si placut la atingere". Cand ma gandesc ca am dat 100ron (200ml), ma apuca toti nervi....:(
   Asta a fost prima mea experienta cu acest produs, l-am folosit pana s-a terminat, dar de fiecare data efectul a fost acelasi. Eu speram la un par stralucitor, plin de vitalitate si matasos, dar... . Nu pot sa spun ca mi-a facut vreun rau concret...poate la nivel microscopic, hraneste si protejeaza firul de par...dar din pacate acest lucru nu se simte si nu se vede la exterior.

   Cum eram in cautarea unui alt produs destinat problemelor mele, si vazand ca Adela, organizeaza un giveaway cu produse Joico, m-am inscris. Spre marea mea surprinderea am si castigat un Joico K-PAK Deep-Penetrating Reconstruct
   Descrierea produsului:
Acesta este pasul 3 al tratamentului intensiv pentru reconstructie de la Joico.
Produsul revolutionar inventat de JOICO.
Depunerea de keratina si Q-Complex (complex de ingrediente pentru restructurare) atinge straturile cele mai profunde ale firului de par, redandu-i structura si rezistenta naturala.
Depunerea este atat de profunda deoarece ea se face prin cuticula intredeschisa, acolo unde este cazul, dar mai ales prin structura cuticulei (TCD – trans-cuticle delivery).
Acest lucru este posibil datorita moleculelor extreme de mici pe care le foloseste JOICO, de 20 de ori mai mici decat a celor mai bune produse profesionale de pe piata.
Creste elasticitatea firului de par, vigoarea si stralucirea naturala a acestuia; readuce parul la starea naturala iar aceasta protectie optima este garantata.
   Mod de utilizare:
Inainte de aplicarea produsului parul trebuie sa fie bine tamponat cu un prosop. Se aplica produsul si se maseaza parul timp de 5 minute. Masajul parului se executa trecand degetele, tinute “pieptene”, prin par timp de 5 minute. Nu stangeti suvitele de par in pumn pentru ca nu faceti altceva decat sa indepartati produsul de pe firul de par.
Nu se maseaza scalpul.
Apoi se clateste foarte bine.
   Parerea mea:  Inca din primele secunde de la aplicarea produsului pe par, acesta a devenit matasos, putand sa-mi trec degetele prin el cu usurinta. Dupa uscare parul a fost fin, stralucitor si chiar a avut volum. Spre uimirea mea, parul meu cade mai putin decat inainte de utilizarea acestui produs. Stiu ca nu este un produs special pentru aceasta problema, dar cu siguranta a contat. Este un produs recomandat parului agresat chimic si/sau termic...deci daca sunteti fane a placii de intins, :) ca si mine, folositi-l cu incredere. Ca si pret, am vazut ca este in jur de 90ron - 150ml, un pic cam mult, dar merita.
 
    Ca si consistenta ambele sunt crema, dar ca si diferenta, cea de la Wella este mai groasa decat cea de la Joico. In schimb, Joico este mai concentrata...nu stiu daca ati inteles ce-am vrut sa spun:).
    Mirosul imi place la ambele...Wella are un miros mai "chimic" dar nu foarte intens. Joico are un miros puternic, a mandarine combinate cu cocos, dar dupa uscarea parului nu se mai simte asa pregnant.

   Produsul Wella nu-l voi mai cumpara cu siguranta, nu-i vad rostul...pentru ceea ce face gasiti produse mult mai ieftine in comert. Pe cel de la Joico il voi cumpara sigur, defapt sunt in cautarea unui furnizor, acum sper sa-l gasesc la un pret cat mai convenabil:)

   Sper ca v-am putut ajuta cu acest review, iar daca mai aveti intrebari va stau la dispozitie.

Kisses,
    Simona

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...