duminică, 21 august 2011

Castigatoarele concursului "Day and Night"!!!

   Buna fetelor!!!
   Cu toate ca sunt foarte obosita...azi am avut multe cliente la machiat, plus pregatirile pentru vacanta...la dimineata plecam in Ungaria, la Balaton...pentru ca am promis, anunt repede casigatoarele si ma bag la somnik:).
   Decizia finala am luat-o destul de greu...azi am intrebat mai multe prietene cam ce ar alege si oarecum m-a ajutat parerea lor. Am vreo 5 preferate si tot am oscilat intre ele. Machiajele sunt bune toate, mai sunt la unele mici greseli, dar faptul ca au curaj si exerseaza, nu pot sa zic decat: Bravo fetelor!

 Prima castigatoare esteeee:

Claudia Lefter
   Felicitariiii!
   Mi-a placut machiajul din prima clipa, consider ca respecta toti pasii ce i-am cerut in concurs. Imi place stilul ei, asa colorat...stiti ca eu iubesc culorile, iar ea chiar are talent in a le combina:*

Premiul castigat este:

A doua castigatoare esteeee:
Bianca Han
  Felicitariiii! 
   Aici mi-a fosr destul de greu sa aleg, am avut 4 preferate, cu machiaje oarecum asemanatoare. Bianca s-a "ridicat" datorita blending-ului perfect.

  Premiul castigat:

   Sper sa nu va suparati pe mine, mi-as fi dorit sa va premiez pe toate...dar din pacate nu este posibil.

   In final mai vreau sa fac o surpriza unei concurente....iar aici va fi la noroc. Sunt multe fete care participa la majoritatea concursurilor, dar din pacat nu castiga...vreau sa le dau sansa ca macar norocul sa fie de partea lor...asa ca voi folosi random. In ordinea in care v-am postat aici, sarind peste castigatoarele de mai sus v-am trecut in lista si am randomizat-o.
 Felicitariiii Cristiana! Vei primi o paleta Sleek...sper sa te bucuri de ea:)

  Astept mail cu adresa voastra plus numele sau numarul fondului de ten ce vi se potriveste. Premiile vor fi trimise incepand cu 29.08.2011...asta datorita faptului ca saptamana viitoare sunt plecata.

Kisses,
    Simona


19 comentarii:

  1. dark_fantasy_love_mistery21/8/11 02:34

    Si mie mi-a placut foarte mult Claudia.I-am dat mesaj si pe blog.La Bianca sincer nu ma asteptam.Am vazut ca fetele au avut alte preferinte. Off eu si la random sunt ocolita.Mereu pe la sfarsit:)). Dar na cu cat mai multe concursuri mai multe sanse. Ai facut o alegre geniala in privinta Claudiei.Eram sigura ca ea o sa castige si tare ma bucur pentru ea. Toate fetele mi-au placut.Nu mi-a venit sa cred cand am vazut atatea fete talentate la un loc. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  2. Yuuuuuuuuuupiiii!!! Multumesc din suflet Simi, multumesc pentru premiu, multumesc pentru ca m-ai ales, multumesc ca iti place stilul meu de a machia! >:D< Azi, m-ai facut foarte fericita!! De dimineata de cand am vazut lista, asteptam cu sufletul la gura anuntarea castigatoarelor!! Iti dai seama ca verificam din ora in ora sa vad daca ai afisat ceva. Cum nu am somn la ora asta, am mai aruncat un ochi pe blogul tau, sa vad .....si cand am vazut ca am castigat, am sarit la propriu in sus de fericire, l-am trezit din somn pe prietenul meu, sa ii spun : " Am castigaaat, am castigaaat!! Azi parca l-am asteptat pe Mos Craciun!
    Multumesc din suflet inca o data pentru tot, o sa iti trimit si email cu datele necesare.
    Felicitari si celorlalte fete!
    Si nu in ultimul rand, distractie placuta in Ungaria! Te puuup!

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari castigatoarelor! si tie vacanta placuta:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari!
    Si mie imi place mult machiajul Claudiei, eram sigura ca o vei alege pe ea.
    Vacanta placuta si sa te intorci repejor. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. felicitari castigatoarelor!!
    machiajul Claudiei e absolut superb si combinatia culori e wow. in plus o si avantajeaza.

    RăspundețiȘtergere
  6. Da, si mie mi-a placut mult machiajul Claudiei, si chiar nu ma asteptam la Bianca.Just kiddin:))
    Ea mereu este o norocoasa in astfel de concursuri, cred ca-si face bine treaba:P

    Vacanta placuta:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc mult fetelor pentru aprecieri si ca v-au placut machiajele realizate de mine! Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vai nu imi vine sa cred ca am castigat :O:O. Ma bucur ca ti-a placut machiajul meu, si sunt convinsa ca a fost o alegere foarte grea, tinand cont de machiajele frumoase pe care le-ai primit.

    Claudia, felicitari!! Ai facut o treaba minunata!

    Pupici, si distractie placuta in vacanta!:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Felicitari! Era de asteptat sa castige Claudia Lefter, machiajul ei a fost super!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari :D Ati avut niste lookuri geniale :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari fetelor! Mi-a placut foarte mult machiajul Claudiei,nici nu ma asteptam sa nu fie printre castigatoare! Distractie placuta in Ungaria!

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitar! Superbe machiajele! Au fost si preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-au placut foarte mult machiajele ambelor fete:* Chiar ma gandeam ca una din ele va fi sigur castigatoarea.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Byutzika Multumesc frumos draguta!si tie multe felicitari! te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari castigatoarelor !

    Foarte frumos Simi din partea ta ca ai mai oferit inca un premiu, multumim pt concurs si vacanta placuta sa ai !

    RăspundețiȘtergere
  17. felicitaaaaaaaaaaaari! foarte frumoase machiajele, meritati :)

    RăspundețiȘtergere
  18. cristianna22/8/11 16:37

    wow, nu ma asteptam sa mai fie un premiu. :x iti multumesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari castigatoarelor! Merita din plin premiile :), iar gestul tau din final a fost unul foarte frumos :*

    Distractie placuta!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...