miercuri, 9 noiembrie 2011

Make-up: Antique!

   Hey girls!
   Azi a fost o zi de maxima inspiratie...am realizat trei machiaje:). Cel pe care o sa vi-l prezint azi imi place cel mai mult. Este un machiaj de seara, din cauza nuantelor sclipiciose, dar eu l-as purta cu mandrie si ziua, poate as schimba rujul, as alege ceva mai natural.
   Urmeaza o serie de machiaje inspirate de la vedete. Decizia am luat-o in urma numeroaselor cereri de pe facebook. Sper sa va faca placere si sa va recastig interesul pentru blog-ul meu...am vazut o scadere a vizualizarilor. Dar, am citit azi, tot pe facebook, ca este un fenomen general....initial ma panicasem ca e doar cazul meu:P.
   Ok, sper sa va placa machiajul ....si de ce nu, sa va inspire:)...








Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Sleek Mediterranean Collection Monaco Palette
*Sleek Au Naturel
*Love Alpha gel eye liner - black
*Avon eyeliner - blackest black   
*Avon Super Shock Max mascara - black 
*Maybelline Colossal Volum Express - black

BUZE
*Elf balsam de buze - strawberry
*Avon lipliner  - mistery mauve
*Avon Ultra Color Rich lipstick - pout cream
*Avon Moisture Seduction lipstick - tangerine

   Astept comentariile voastre...iar daca aveti cereri pentru machiaj, sugestii, sau orice intrebari legate sau nu de blog, le astept cu drag pe adresa de mail simi_for@yahoo(.)com.

Kisses,
      Simona

15 comentarii:

  1. Eu sunt convinsa ca blogurile care ofera continut interesant nu vor suferi mari scaderi de audienta, ci doar cele ale caror proprietare nu mai muncesc la fel de mult ca la inceput. Dar na, asta e doar parerea mea.
    De la cine te-ai inspirat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuantele astea sunt perfecte pentru tenul si ochii tai, great job ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Monique...Ai dreptate...eu recunosc ca nu mai am la fel de mult timp pentru blog ca in trecut, astfel ca, nu mai postez zilnic, dar consider ca din punct de vedere al calitatii postarile nu au suferit modificari. Oricum sper sa revin cu materiale si mai interesante:).
    Pentru acest machiaj nu am inspiat de la nimeni...pentru data viitoare am pregatit un machiaj inspirat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Special K...Ma gandeam eu ca nu dau gres:)). De ceva vreme am fac o pasiune pentru nuantele pamantii...cred ca de la anotimp mi se trage:D.
    Multumesc mult, mult:*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Am o curiozitate, copiilor la gradi le place cand te machiezi? Adica observa? Cum reactioneaza ?

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragonfly Accessories...Pentru munca adopt machiaje naturale...culori pamantii. In nici un caz machiajele mele full color:P.
    Uneori doar un gloss si mascara.
    Oricum, ultima remarca a fost: "Iar s-a facut doamna, frumoasa!"...deci cineva chiar observa:).
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eram sigura ca astia mici au un spirit de observatie dezvoltat , hehe . Nimic nu le scapa...

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragonfly Accessories...Asa este, daca mai pui ca am grupa mica 2-3 ani:)).

    RăspundețiȘtergere
  9. Ca de obicei , tehnica ta e impecabila! :X

    RăspundețiȘtergere
  10. It's Friday Somewhere...Multumesc mult! Esti o draguta:*:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Miss Z...:) ma straduiesc si invat:P. Multumesc mult, inseamna enorm. Pup dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti sta tare bine cu nuante neutral!:X

    Kisses!

    RăspundețiȘtergere
  13. Anda Zelenca...Multumesc iubita:)! Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...