luni, 5 decembrie 2011

My wishlist!:)

   Hello girls!
   Pentru ca tot e seara de Mos Nicolae, cred ca e cel mai potrivit moment sa spunem ce ne dorim:). Nu stiu cat timp mai are mosul la dispozitie sa le cumpere....dar nu-i nici o problema, de acum inainte pana la Mos Craciun, are tot timpul din lume sa le achizitioneze:)))).

   Sa incepem cu piesa de rezistenta:D....
Urban Decay BOS 3 - o ador, sper sa-i fie mila mosului si sa mi-o aduca:)


Urban Decay 24/7 Super Stash
 
Sigma Brushes...ce set doreste el, n-am pretentii:P
O geanta profesionala pentru cosmetice

Palete Sleek...am 3(Au Naturel, Original si Monaco), dar mi le doresc si pe celelalte

Sleek Pout Polish Lip Gloss...am vazut ca multa lume le lauda...sunt curioasa sa le incerc

Revlon ColorStay Foundation...aici ar fi dragut mosu' sa ma ia cu el la testat nuanta. La PhotoReady am nuanta 006, dar la asta habar n-am:(
Chance Eau Fraîche by Chanel...miroase divin!

   O, doamne cate ar mai fi....dar cred ca ma opresc aici:). La haine si pantofi mai bine sa nu se bage...sa lase el pliculetul cu bani, si ma descurc:))))). 
Acum nu-mi ramane decat sa fac tot posibilul sa vada si mosul lista asta:D

   Voi ce bunatati va doriti sau ati primit?
   La multi ani tuturor celor care poarta numele de Nicolae/Nicoleta etc.

Kisses,
    Simona

13 comentarii:

  1. Simo nu iti doresti deloc multe! :)) Sper sa primesti prima paletuta :D Ai si creionase UD incorporate in ea.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Putine putine !!:)) Eu am trecut dublu :))
    Sper sa le primesti pentru ca meriti pentru machiajele superbe pe care le realizezi :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea...Imi era sa nu-l sochez pe mos, ca daca-l ia cu lesin cine-mi mai face cadouri:))))
    Am notat doar produsele care sa zicem, nu-mi sunt asa accesibile(exceptie sleek, revlon).
    Poate pana la Craciun mai adaug:))))
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Dariaa...Iubita, am vazut lista ta si mi le doresc pe toate:)). Ideea e ca tocmai a fost ziua mea si mi-e sa nu moara "mosu" de inima:)))))
    Pup!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Parfumul ma inebuneste si pe mine.L-am avut dar nu mai e.... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Simi,te astept la concursul meu de make up! Am in joc o paletuta UD . Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. SWEET CRAZY LOLLIPOP...Eu doar l-am testat in Douglas...si am facut obsesie:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea...Am vazut concursul, iar premiile sunt minunate. Ma gandeam ca nu mai pot sa ma inscriu avand in vedere ca eu am castigat deja de 2 ori la tine:P

    RăspundețiȘtergere
  9. Simi,primul premiu il vor oferi cei de la Cosmetic Style... ce sa zic,daca iti vor place make up ul te vor premia,asa ca eu zic sa incerci! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa ne povestesti si ce ti-a adus mosul ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu imi doresc o geanta profesionala pentru cosmetice! :-<
    pfff!!Mi-e frica sa ma apuc sa scriu undeva ce imi doresc...sigur fuge mosu'! ;))

    >:D<
    :*

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu imi doresc Sleek Pout Polish & Urban Decay 24/7 Super Stash :X

    RăspundețiȘtergere
  13. geanta aceea pt cosmetice e de vis! ♥♥♥

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...