sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Cine a castigat o pereche de "ochi" verzi? :)

   Buna tuturor!
   Cu toate ca am zis ca voi afisa aceasta postare aseara...nu am reusit sa-mi duc planul la bun sfarsit. Imi cer scuze celor care au asteptat cu "sufletul la gura":). Din pacate nu intotdeauna ceea ce-ti propui se poate si realiza:(.
   Va multumesc pentru inscrieri...au fost 79 la numar. Multe dintre voi mi-ati descoperit blog-ul odata cu aceste giveaway-uri, tot ce-mi doresc este sa mai reveniti din cand in cand, sper sa va faca placere:*.
   Castigatoarea este...
            Numarul 18. Felicitari Deea21(Ilie Andreea)!!! Sa le folosesti cu placere!:)

    Astept datele tale de contact, in termen de 48 ore.  Dupa aceasta perioada voi alege alta castigatoare.
    Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...