vineri, 13 aprilie 2012

Make-up: This is not the real green!

   Hello girls!
   Ati terminat pregatirile pentru Paste? Chiar daca nu ati terminat(cum e si cazul meu:) ), sa nu uitati sa va faceti timp si pentru voi...astfel ca Noaptea Invierii sa va gaseasca frumoase si pline de energie pentru a primii Lumina Sfanta.
   Machiajul pe care vreau sa vi-l arat, l-ati putut vedea zilele astea pe facebook. Reactiile voastre au fost pozitive...si va multumesc mult:*. Il postez si aici pentru al vedea mai in detaliu si pentru a enumera produsele folosite...poate doriti sa il refaceti, mi-ar face mare placere!
Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*Nyx Jumbo eye pencil - milk
*Nyx eye/eyebrown pencil - teal
*Trusa 120
*Sleek palette Monaco
*Love Alpha gel eye liner - black
*Avon eyeliner - blackest black
*Maybelline Colossal Volum Express - black
*Gene false Red Cherry #43

BUZE
*Neutrogena balsam de buze
*Avon lipliner  - mistery mauve
*Nyx Round lipstick - pumpkin pie
*Nyx Round lipgloss - real nude

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

18 comentarii:

  1. Paste fericit,draga mea! machiajul e foarte frumos! te puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea:*. Paste fericit si tie si lumina in suflet!
      Ma bucur ca-ti place machiajul:x.
      Pup dulce!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc! Daca ai stii ce mult ma bucur ca-ti place. Parca tot ce fac are sens:*:*

      Ștergere
  3. Imi place mult de tot ce a iesit, esti o adevarata profesionista :)
    Blenduiesti ca un guru desavarsit :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Woow, chiar nu ma asteptam la asemenea vorbe frumoase! Iti multumesc din suflet! Mai am de invatat multe in domeniu, dar ma bucur ca evoluez:).
      Te imbratisez cu drag!:*

      Ștergere
  4. Paste fericit! Imi place machiajul mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Paste fericit si multa bucurie alaturi de familia ta!
      Multumesc!
      Te pup:*

      Ștergere
  5. Ce culori.. ce blending.. superb:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Turquoaz-ul este una din culorile mele preferate:). Cred ca asta e motivul pentru carea a iesit ok:)).
      Multumesc mult:*
      Paste fericit!

      Ștergere
  6. Ce blending frumos, imi place!! Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca este pe gustul tau. Apreciez:*
      Paste fericit alaturi de cei dragi!

      Ștergere
  7. Paste fericit!
    Un machiaj foarte frumos vrem sa vedem si alte nuante

    RăspundețiȘtergere
  8. eu l-am ratat pe facebook dar ma bucur ca l-am mai "prins" aici pe blog:) foarte frumos ti-a iesit!!!

    Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...