vineri, 28 septembrie 2012

NOTD: Fantasy Fire!

   Buna fetelor!
   In urma cu vreo 2 saptamana am gasit in DM nuanta Fantasy Fire de la Max Factor. Mi-am dorit-o mult, mai ales ca a fost destul de laudata pe blog-uri...si pe buna dreptate, este minunata!:)
   Un pic am fost surprinsa, nu ma asteptam sa fie ..."transparenta". Daca in sticluta apare foarte inchisa si opaca, atunci cand o aplici pe unghie situatia se schimba... In final am gasit o solutie salvatoare:P, si anume, aplicarea ei peste o baza inchisa. Eu am ales o oja neagra, dar cred ca arata foarte bine si pe o baza mov, albastra sau verde...culori ce se regasesc in particulele stralucitoare din oja.

   Baza neagra SpaRitual - Street Smart
 Max Factor - Fantasy Fire(cu blitz)
  ...fara blitz
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo(.)com

Kisses,
    Simona

4 comentarii:

  1. wow! ce frumos se vede combinatia <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)...pozele sunt facute seara, dar la lumina naturala se vede si mai frumos:)

      Ștergere
  2. Asta e pacatoasa aia care nu arata nicidecum in 2 straturi. O am si eu, o combin imediat cu baza neagra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Daaaa! Aplicata singura nu face mare lucru, dar peste o baza arata super. Eu am mai incercat-o si peste o oja albastru inchis si mi-a placut. Mi-a trecut azi prin minte sa o aplic peste un alb...sunt tare curioasa cu o sa fie:P

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...