marți, 9 octombrie 2012

Make-up: Storm in the Dark!

   Buna fetelor!
   Ce mai faceti voi? Eu... nu sunt in cea mai buna perioada, iar sunt aglomerata cu o multime de proiecte. Sper sa vina ziua in care voi stii sa nu ma mai bag in toate....
   Azi, ca o "evadare", am ales sa fac un machiaj. Initial mi-am propus un machiaj soft, de zi - (am promis la un moment dat o serie de machiaje mai "usoare"...si vor urma, dar mai trebuie sa am si starea necesara:) ). Dintre toate paletele Sleek pe care le detin, prima care mi-a cazut in mana a fost Storm,...ce ti-e si cu subconstientul asta:)). In final a iesit  un machiaj de seara, inchis, cu nuante de albastru...dar va las sa vedeti pozele, pentru mai multe detalii:).
Produse folosite:
OCHI
*Primer Elf
*L'oreal Contour Khol - black
*Sleek Storm palette
*Sleek Glorypalette
*Sleek Dad Girl palette
*Nyx eye pencil - electric blue
*Essence gel eyeliner - berlin rocks
*Maybelline Colossal Volum Express - black

BUZE
*Elf balsam de buze - strawberry
*Sleek lip pencil - bare essential
*Sleek Pout Paint - Minx

   Sper sa va placa! Astept parerile voastre!:)

   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo

Kisses,
    Simona

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...