miercuri, 19 februarie 2014

News in my closet!

   Hello girls!
   Trebuie sa recunosc ca pentru azi, initial nu am avut nici o postare programata. Am avut o zi plina, si chiar nu am avut timp:(. Astfel fiind situatia, m-am gandit mai bine, iar rezultatul a fost ca nu puteam incheia seara fara sa scriu nimic.
   Se stie ca dulapul unei femei este intotdeauna plin de surprize! Aruncand o privire prin el, am gasit cateva lucrusoare pe care le-am achizitionat recent si care din punctul meu de vedere merita sa vi le prezint.
   Ma bucur ca a trecut perioada reducerilor, sau cel putin se apropie de sfarsit... Am incercat sa ma abtin in a da buzna prin magazine...nu sunt o persoana cumpatata:P si mi-as fi cumparat lucruri de care nu neaparat as fi avut nevoie!
   Din pacate pentru bugetul meu:))...exista site-uri, pe care nu le-am putut ignora! :)
   Miniprix.ro este un site care mie imi place foarte mult, are preturi decente, iar calitatea produselor de cele mai multe ori este foarte buna...trebuie doar sa analizati foarte bine produsul si comentariile celor care l-au cumparat.
Mai nou, am "dezvoltat" o pasiune pentru hainutele din piele<3. Pe Miniprix, am gasit aceasta pereche de pantaloni foarte draguti, care imi vin perfect. Mi-ar fi placut sa aiba un pic talia mai inalta...dar e bine si asa.
   Am avut acesti pantofi foarte mult timp pe wishlist...in cele din urma au ajuns in mainile mele. Sunt foarte frumosi, din pacate nu am reusit sa le surprind culoarea - un bronze cu particule stralucitoare<3.
   
   De pe Oasap, mi-am cumparat o pereche de pantaloni scurti din dantela...o alta dorinta mai veche! Abia astept sa vina vremea buna sa-i scot in lume:).
 Ar fi fost pacat sa-l las sa vina singur, asa ca i-am alaturat si o bluza de vara draguta...mi se pare ca se potrivesc foarte bine...:)

   Pe site-ul BeFashion am gasit mai multe rochii frumoase...bineinteles ca nu m-am putut abtine si mi-am cumparat o rochie neagra, materialul este foarte bun si cade perfect pe corp.

detaliu spate
   Din mall, mi-am cumparat trei bluze...sunt OM! - chiar nu m-am putut abtine.:). Imi plac foarte mult, au fost la reducere, intre 20-30ron... eu zic ca au meritat! Cea cu lion head is my favorite!<3
Bershka

spate

Bershka

Takko
   Voi cum faceti fata tentatiilor? Ce noutati aveti in dulap?:)

   P.S. Nu uitati de concurs. Data limita pentru inscriere: 25.02.2014! 
   
   Pentru orice intrebare sau colaborare nu ezitati sa-mi scrieti pe adresa de mail: simi_for@yahoo.com

                                                                                                      Kisses,
                                                                                                             Simona   

6 comentarii:

  1. Sa le porti cu placere, mersi ca ai lasat link pentru pantaloni, nu stiu daca mi-ar veni marimea cea mai mica dar sunt in cautare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!
      Sper sa-ti vina...analizeaza un pic marimile. Daca nu iti vin bine, poti sa-i returnezi.:*

      Ștergere
    2. Sa te bucuri de produse, sunt foarte frumoase. Mi-a atras atentie bluzita, este exact pe gustul meu :D

      Ștergere
    3. Care bluzita ti-a atras atentia?
      Ma bucur ca-ti plac!:) :*:*

      Ștergere
  2. waw ce frumoase sunt sa le porti sanatoasa pantofii sunt bestialiii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac mult...sunt mult mai frumosi decat pe site<3.Te pup, sweetie!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...